تمامی سفارشات ثبت شده بعد از 15 فروردین ماه ارسال می شود

قوانین و مقررات شیرآلات کسری

مقررات فروش اینترنتی سایت شیرآلات کسری

تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت شیرآلات کسری می‌باشد.

شیرآلات کسری موظف است کالایی مطابق با مشخصات درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.

 شیرآلات کسری موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.

در شیرآلات کسری، با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی شیرآلات کسری، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.

پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.

شیرآلات کسری اجناس را به صورت آكبند شرکتی ارسال می‌نماید. در صورتیکه امکان ثبت درخواست تست وجود داشته باشد، گزینه‌ی آن در هنگام خرید به شما نمایش داده می‌شود تا انتخاب فرمایید. چنانچه این گزینه وجود نداشته باشد، به این معناست که حجم کاری واحد پردازش سفارش‌ها به صورتی است که کالاها فقط به صورت آکبند ارسال می‌شوند و ضمانت و گارانتی اصلی شرکت می باشد

قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل (در مواقعی که شیرآلات کسری ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.

تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.

در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط شیرآلات کسری كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.

تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت شیرآلات کسری می‌باشد.

مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی سایت شیرآلات کسری می باشد ..

محصولات خریداری شده صرفا به خریدار یا تحویل گیرنده معرفی شده از جانب وی پس از ارائه و بررسی اسناد هویتی،  قابل تحویل میباشند. طبق دستور مراجع قضایی و تاکید پلیس فتا شیرآلات کسری به عنوان یک فروشگاه اینرنتی موظف به احراز هویت تحویل گیرنده و تطبیق اطلاعات هویتی درج شده در سایت میباشد.

در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به سایت فروش شیرآلات کسری اطلاع داده شود تا شیرآلات کسری بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به سایت فروش و پشتیبانی  اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری  شیرآلات کسری مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت





تبصره : در صورت اشتباه در درج قیمت و یا ناموجود بودن محصول مبلغ سفارش به طور کامل به حسابی که مشتری از آن خرید کرده باز می گردد